D.U.K.

  1. Kas yra ZLOTAS, kodėl Jums mūsų reikia ir kaip tai veikia?

    Mūsų paskirtis - priimti ir pristatyti siuntas iš Lenkijos už nedidelį mokestį. Dažniausiai Lenkijos parduotuvės nesiunčia prekių į Baltijos ir kitas šalis, arba siuntimas kainuoja pernelyg daug. Mes suteikiame Jums Lenkijos sandėlio rekvizitus, o kartu su tuo - galimybę be jokių sunkumų pirkti Lenkijos parduotuvėse, ženkliai sutaupyti ir gauti savo siuntas tiesiai iki savo durų per trumpą laiko tarpą bei su nedidelėmis išlaidomis. Mūsų sandėlys priims Jūsų siuntas, o mūsų transportas pasirūpins saugiu jų pristatymu. Pasinaudodami mūsų paslaugomis, išvengsite brangių siuntimo išlaidų ir turėsite daugiau už mažiau. ZLOTAS - tarptautinė kompanija, turinti didžiausią patirtį rinkoje siuntų pristatyme iš Lenkijos. Mūsų paslaugų kaina yra žemiausia rinkoje, todėl pasirinkdami ZLOTO paslaugų paketą visada maksimaliai sutaupysite.

  2. Standartinių pakuočių pristatymo ir persiuntimo terminai, taisyklės ir kita informacija

    Siuntų pristatymas iš Lenkijos sandėlio vyksta kelis kartus per savaitę. Sistemoje pasirinkus persiuntimo kurjeriu/paštomatu paslaugą, siuntos įprastai yra suruošiamos sekančią darbo dieną ir tą pačią, arba kitą darbo dieną perduodamos kurjerių tarnyboms. Savaitgaliais ir šventinėmis dienomis siuntų paruošimas, pakavimas ir persiuntimas nevykdomas. Vidutinis siuntos pristatymo laikotarpis nuo pristatymo/atsiėmimo būdo pasirinkimo ir apmokėjimo už paslaugas sistemoje iki Jūsų (įskaitant persiuntimą) yra 2 darbo dienos. *Galioja standartinėms pakuotėms. **Išimtys nėra taikomos - sąlygos galioja visiems klientams. Akreipiame dėmesį, kad siuntas pristatome tokiose pakuotėse, kokiose jas gauname ir neatsakome, jeigu pakuotė į Lenkijos sandėlį atvyksta su pažeidimais - skaidrumui užtikrinti, visos pakuotės yra fotografuojamos atvykimo į Lenkijos sandėlį metu bei prieš persiunčiant kurjeriais (kai tokia paslauga pasirenkama). Pastebėję kritinės būklės pakuotę, dėl saugaus persiuntimo kurjeriu nemokamai ją įpakuojame/klijuojame papildomai, tačiau klientui pageidaujant pilno perpakavimo prieš persiuntimą paslauga kainuoja papildomai (derinama individualiai).

  3. Nestandartinių ir baldinių pakuočių pristatymo terminai, pakavimo taisyklės ir kita susijusi informacija

    Rekomenduojame, kad pirkdami didelio svorio (nuo 150kg) ir ilgio (kai viena iš kraštinių peržengia 200cm) prekę visada įspėtumėte pardavėją, kad tokia siunta turi būti tinkamai ir tvarkingai supakuota bei pristatoma ant paletės. Kitu atveju esant netinkamam ir nesaugiam pakavimui mes negalime atsakyti už saugią siuntos kelionę ir apsaugoti ją nuo pažeidimų transportavimo metu bei neprisiimame jokios su tuo susijusios atsakomybės. Mūsų transportas turi sąlygas pristatyti siuntas į centrinius sandėlius iki 4m ilgio, tačiau būtina atkreipti dėmesį, kad jeigu norėsite rinktis pristatymą kurjeriu (persiuntimą) ir pakuotės viena iš kraštinių peržengia 200cm ribą, tokių siuntų pristatymas turi būti derinamas individualiai ir iš anksto telefonu, el. paštu, arba Facebook. Kurjerių tarnyboms pristatyti minėtą ilgį viršijančias ir didelio svorio siuntas yra problematiška - tai reikalauja specialaus pakavimo ir transporto bei pakrovimo/iškrovimo sąlygų, todėl nesuderinus persiuntimo paslaugos su mumis, jos persiunčiamos nebus ir 30d nemokamai saugosime sandėlyje. Tokioms pakuotėms rekomenduojame organizuoti savo transportą ir pasiimti jas tiesiai iš mūsų sandėlių patiems. Atkreipiame dėmesį, kad nestandartinėms pakuotėms yra taikomas svorio koeficientas - žiūrėti Zlotas.lt -> Kainos.

  4. Paslaugos ir sąlygos verslo klientams

    Verslo klientams teikiame išskirtinį paslaugų paketą, kuris leidžia gauti prekes iš Lenkijos sparčiai ir pigiau nei įprastai bei suteikiame palankias apmokėjimo sąlygas. Siūlome ne tik siuntų pristatymą, bet ir perpakavimą bei persiuntimą tiesiogiai Jūsų klientams (aktualu dropshipper'iams). Verslo klientams pasiūlome kiekvienam atvejui individualiai pritaikytus sprendimus, taip galėdami užtikrinti sklandžią partnerystę ir puikias sąlygas Jūsų verslui augti bei sutaupyti. Vertės, kurias įprastai gaunate pasirinkdami mus: 1. Didmeninę nuolaidą pristatymui, kuri sudaro nuo 10 iki 30% remiantis baziniu kainynu priklausomai nuo Jūsų generuojamų siuntų srautų. 2. Galimybę už fiksuotą mokestį išsipirkti mėnesinius kilogramus ir siųstis neribotą siuntų kiekį be kainos pokyčių. 3. Galimybę apmokėti už paslaugas kas dvi savaites, arba mėnesio pabaigoje. 4. Siuntų saugojimo, perpakavimo ir tiesioginio išsiuntimo Jūsų klientams galimybę 5. Nuolatinę pagalbą ir komunikaciją telefonu, el. paštu, arba kitomis bendravimo priemonėmis. Mūsų paslaugomis naudojasi jau per 230 verslo klientų, pabandykite ir Jus!

  5. Klientų aptarnavimo linijos darbo laikas

    Konsultacijos telefonu teikiamos I-IV nuo 10 iki 17h bei V nuo 10 iki 15h darbo dienomis. Į užklausas el. paštu ir Facebook puslapyje stengiamės atsakyti kuo sparčiau, o ne darbo laiku, savaitgaliais ir šventinėmis dienomis atsakome pagal galimybes.

  6. Atsiėmimo punkto Vilniuje darbo grafikas

    Įprastai atsiimti siuntas galite I-IV nuo 10 iki 18h bei V nuo 10 iki 15h (galioja darbo dienomis). Prieš atvykstant visada rekomenduojame paskambinti sandėlio telefonu +37064856743 ir suderinti atvykimo laiką. Atkreipiame dėmesį, kad sandėlio telefonu bendrinės konsultacijos griežtai neteikiamos. Savaitgaliais ir švenčių dienomis išdavimas nevykdomas.

  7. Šalių atsakomybės

    ZLOTAS teikia tik siuntų pristatymo paslaugą ir neprisiima jokios atsakomybės už Jūsų perkamų prekių kokybę bei būklę, ar kitus neatitikimus. Mūsų pareiga - pasirūpinti sklandžiu ir saugiu siuntų transportavimu iš Lenkijos sandėlio iki mūsų sandėlių. Jeigu užsakote tokias prekes, kaip plytelės, stiklo gaminiai ar kitokie lengvai dūžtantys produktai ir pastarieji nėra saugiai bei tvarkingai supakuoti, mes neprisiimame atsakomybės dėl galimų tokių prekių pažeidimų transportavimo metu. Bet kokios pretenzijos ir ginčai sprendžiami įstatymų tvarka, o pretenzijos vertinimo laikotarpis yra nuo 14 iki 30 darbo dienų. Jeigu kurjeris Jums pristatė persiuntimo per kurjerį metu sugadintą pakuotę/prekę ir ją priėmėte, skundai nepriimami. Pastebėjus pažeidimus, visada rekomenduojame patikrinti turinį tuo metu, kai kurjeris pristato siuntą - tuomet siuntos galima nepriimti ir kurjerių tarnybai gali būti teikiama pretenzija dėl apgadintos siuntos.

  8. Siuntų grąžinimo atgal į Lenkiją sąlygos ir taisyklės

    Kartais pasitaiko, kad prekė kurią pirkote Jums netiko, arba yra brokuota bei norite ją grąžinti. Tokiems atvejams siūlome visiškai nemokamą siuntos grąžinimą į Lenkijos sandėlį, iš kurio Jūsų pardavėjas turi pasiimti prekę ir ją pakeisti, arba grąžinti Jums pinigus (priklausomai nuo susitarimo), tačiau prekės pristatymu iki mūsų Lietuvos punkto turite pasirūpinti patys. Jeigu pardavėjas nesutinka atsiųsti savo kurjerio ir paimti siuntos iš Lenkijos, galime pasirūpinti jos išsiuntimu Lenkijoje pagal Jūsų nurodytus rekvizitus - tokios paslaugos kaina kiekvienu atveju skaičiuojama individualiai.