D.U.K.

  1. Ar galima pirkti prekes iš kitų elektroninių parduotuvių kurių nėra jūsų rekomenduojamame parduotuvių sąraše?

    Taip, jūs galite rinktis bet kurias Lenkijos internetines parduotuves, kurios siūlo pirkinių pristatymą Lenkijoje kurjeriais. Jeigu nesate tikri, ar Jums aktuali parduotuvė tai daro - susisiekite su mumis ir patikrinsime.

  2. Kodėl turiu patvirtinti savo tapatybę?

    Turėdami savo puslapyje įdiegtą tapatybės patvirtinimo funkciją mes apsisaugome nuo asmenų, kurie nori nelegaliai pasipelnyti, taip pat žmogus patvirtinęs tapatybę atsako už savo siunčiamos siuntos turinį bei esame tikri, kad niekas nesinaudoja svetimo asmens vardu vykdant užsakymus.

  3. Prekė yra sugadinta. Ka daryti?

    Jei manote, kad tai atsitiko siuntos transportavimo metu, susisiekite su mumis ir mes išspręsime kilusią problemą per trumpiausią laiko tarpą.

  4. Ar galite atvežti didelių gabaritų siuntinių?

    Taip, vežame įvairaus dydžio ir dimensijų siuntas. Kilus klausimų dėl didelių gabaritų siuntų transportavimo kreipkitės į Info@zlotas.lt.

  5. Koks yra jūsų darbo laikas?

    Klientų aptarnavimo linija telefonu: I-IV nuo 11 iki 19 valandos ir V nuo 11 iki 16 valandos. Centrinis Vilniaus sandėlys (siuntų išdavimas): I-V nuo 12 iki 18 valandos. Atsiėmimo punktas Kaune (siuntų išdavimas): I-V nuo 12 iki 17h. Jeigu neturite galimybių atsiimti siuntų nurodytomis darbo valandomis - susisiekite su mumis ir suderinsime kitą priimtiną laiką individualiai.

  6. Kiek kartų per savaitę vežate siuntinius iš Lenkijos į Lietuvą?

    Reisus standartiškai vykdome du kartus per savaite - antradieniais ir ketvirtadieniais.

  7. Kurioje vietoje galima atsiimti prekes iš sandėlio Lietuvoje?

    Prekes galite atsiimti mūsų centriniame sandėlyje Vilniuje, esančiame adresu Prašiškių g. 53, Vilnius, arba pasirinkti atsiėmimą iš punkto Kaune, adresu Raudonvario pl. 101. Kaunas.

  8. Kaip keičiasi siuntos būsena, kaip ją galiu sekti ir kaip žinoti ar siunta jau Lietuvoje?

    Jūsų siuntai (-oms) atvykus į Lenkijos sandėlį, suvesime informaciją apie ją į sistemą, tuomet gausite automatinį sistemos pranešimą, kad Jūsų vardu gauta nauja siunta, pirkinio statusas bus „Siunta Lenkijos sandėlyje“. Kai siuntos iškeliaus į Lietuvą, siuntos būsena bus pakeista į „Siunta keliauja į Lietuvą“. Siuntą gavus Lietuvos sandėlyje gausite pranešimą „Siunta centriniame sandėlyje Vilniuje“. Siuntai atkėliavus į Lietuvą iš karto galėsite pasirinkti pristatymo ir apmokėjimo būdus. Siuntą galėsite atsiimti centriniame sandėlyje Vilniuje arba transportuosime ją į atsiėmimo punktą Kaune. Taip pat, galėsite rinktis iš dviejų papildomų opcijų: "Pristatymas DPD kurjeriu" bei "Pristatymas į DPD Pick-UP paštomatą".

  9. Ar verslo klientams siūlomos vienodos paslaugų sąlygos?

    Atsižvelgdami į skirtingus verslo klientų poreikius, jų verslo modelius ir paslaugų pobūdį, kiekvienu atveju siūlome lanksčias transportavimo sąlygas, išskirtinę kainodarą ir Jūsų atvejui pritaikytas atsiskaitymo opcijas. Orientuojamės ne tik į jau stabilumą turinčius verslus, bet padedame įgauti pagreitį ir pirmąsias dienas skaičiuojantiems verslams suteikdami didmenos kainodarą, pagalbą dirbant su Lenkijos rinkos partneriais.

  10. Ką mes darome, kodėl Jums to reikia ir kaip viskas vyksta?

    Pradėkime nuo elementaraus pavyzdžio: Jus norite įsigyti prekę Lenkijos parduotuvėje, tačiau - 9 iš 10 atvejų Lenkijos pardavėjai nesiunčia prekių tiesiogiai į Lietuvą, ARBA - tiesioginis pristatymas kainuoja brangiai. Čia ir ateiname ir prie atsakymo, kodėl mes naudingi - suteikiame sandėlį Lenkijoje, kurį Jus nurodysite kaip pristatymo adresą perkant sau reikalingas prekes. Mes priimsime Jūsų prekes ir pristatysime į Lietuvą už konkurencingiausią kainą rinkoje bei per itin trumpą laiko tarpą. Naudojantis šiuo metodu, Jus ne tik sutaupysite apčiuopiamą sumą ir Jūsų užsakymo savikaina neišaugs, bet ir dažnu atveju prekes gausite dar greičiau, negu pardavėjui siunčiant jas tiesiai į Lietuvą.

  11. Rinkoje Jus ne vieninteliai teikiate tokią paslaugą. Kodėl turėčiau rinktis Jus?

    O taip, tai dažnai girdimas klausimas, bet ir atsakymą jam turime stiprų. Nuo 2021-02-15 dienos tapome "Lenkijaveža" grupės, valdančios logistikos sprendimus iš Lenkijos ir teikiančios pristatymų į Baltijos šalis paslaugą dalimi, todėl į "Zlotą" kartu su tuo integruota ne tik "Lenkijaveža" darbo praktika, bet ir atnaujinama bei tobulinama sistema, komunikaciniai kanalai, bendravimo kultūra - dabar "Zlotas.lt" tampa pagrindine tarptautine platforma, kurią naudojasi Baltijos šalių Klientai perkant iš Lenkijos. Mūsų kainodara taip pat atnaujinta ir vienareikšmiškai geriausia visoje Lietuvos rinkoje, galite pasilyginti ją patys, o ir pagrindinis tikslas toks - dirbti taip, kad pirkti Lenkijoje Klientui visada būtų verta. Aptarnavimui skiriame maksimalų dėmesį ir su kiekvienu klientu bendraujame nuoširdžiai, padedame, patariame ir darome viską, kad apsipirkimas Lenkijoje būtų prieinamas kiekvienam iš Jūsų. Atsakingai žiūrime į klientus ir suprantame, kad logistikos procesas turi vykti itin sklandžiai - mes tai garantuojame. Rekomenduojame pabandyti visų rinkos dalyvių paslaugas - esame tikri, kad galiausiai liksite mūsų klientais.

  12. Ar surenkate prekes iš fizinių parduotuvių, kitų Lenkijos miestų?

    Visos siuntos turi būti pristatomos į mūsų sandėlį Lenkijoje, mes nesurinkinėjame siuntų iš kitų miestų, ar fizinių parduotuvių. Pagal individualų susitarimą galime suorganizuoti siuntos paėmimą iš Suvalkų miesto parduotuvių bei iš dalies paštomatų Suvalkų mieste.